Display Ads & Youtube Ads
is een onderdeel van Zoekmachine Adverteren

EXTRA OPVALLEN MET...
Display advertising
Display advertising is een onderdeel van SEA. Bij deze advertentiesoort worden banners ingezet om een bepaalde boodschap met de doelgroep te communiceren. Ze zijn niet meer weg te denken uit het hedendaagse online landschap. Of je nu kijkt op nu.nl of Funda, je ziet ze overal. Het mooie van een display advertentie is dat je jouw boodschap deelt met je doelgroep zonder dat ze ooit met je merk in aanraking zijn geweest. Display advertising wordt ingezet op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke plaatsingen. Het doel? Naamsbekendheid én meer bereik.
EXTRA CONFRONTEREN MET...
Google remarketing
Remarketing is weer een onderdeel van display advertising. Snap je het je nog? Geen zorgen: we leggen het aan je uit. Waarschijnlijk heb je het wel eens meegemaakt. Je wordt voortdurend geconfronteerd met een paar schoenen die je hebt bekeken via een webshop. Dát is remarketing. Als je dit goed inzet, houd je het publiek dat je website heeft bezocht warm voor een herhaalbezoek. Hoe dat kan? Met een pixel. Dit is een stukje code dat aan je website wordt toegevoegd. Deze pixel meet de gebeurtenissen en de bezoekers van je website en plaatst deze in een ‘bakje’. Zit het bakje vol? Dan wordt het doorgespeeld naar Google. Die maakt er een doelgroep van en laat aan deze mensen banners zien van jouw website. That’s it. Oh enne, remarketing kan trouwens óók via Facebook!


NOG MEER BEREIKEN MET...
YOUTUBE ADS
Met meer dan 1,9 miljard ingelogde gebruikers is YouTube de grootste videodienst ter wereld. Daarnaast is YouTube na Google de grootste zoekmachine ter wereld. In Nederland zijn er ongeveer 8,7 miljoen actieve gebruikers op YouTube. YouTube heeft dus een enorm bereik en is erg interessant voor jou als ondernemer met ambitie! Daarnaast is YouTube een zeer geschikt kanaal om de boodschap van jouw organisatie te verspreiden, omdat de gebruiksfrequentie van YouTube zeer intensief is. Adverteren op YouTube draagt bij aan het behalen van jouw bedrijfsdoelen en creëert meer naamsbekendheid.
Road to success
Wil je beter zichtbaar zijn voor je doelgroep? Direct bovenaan in Google staan? En maximaal rendement (ROAS) uit je advertenties halen? Ons wel bellen. ☎️ Wij helpen je met kick-ass advertenties die converteren als een malle. Dit is hoe we dat doen.

1. Intake

2. Strategie

3. Inrichten

4. Data verzamelen

Onze weg naar professionele bedrijfsfotoo's
Wil jij jouw concepten tot leven brengen? Authenticiteit uitstralen? En
laten zien wat jou onderscheidt van de concurrentie? Dat doe je met
bedrijfsfotografie. Wij helpen je daar graag bij. En dat doen we zo

1. Intake
Tijdens het intakegesprek met een online strateeg bespreken we jouw wensen en eisen op het gebied van bedrijfsfotografie. Op dit schakelen we direct onze bedrijfsfotograaf in. Samen formuleren we een mooi plan van aanpak. En door!

2. Script
Vervolgens gaan we aan de slag met het script. Hierin staat beschreven wat we precies gaan doen en wie we daarvoor nodig hebben. Ook details over de locatie en kleding komen aan bod. Alle figuranten ontvangen dit script voor de fotoshoot.

3. Shooten
Tijd om te vlammen! Onze bedrijfsfotograaf komt een (dag) deel shooten bij jou op locatie. Het script biedt onze fotograaf én alle figuranten houvast. En geen zorgen. We maken genoeg foto's zodat er voldoende keuze is.

4. Feedback
Tijdens de feedback ronde krijg jij alle foto's te zien. Jij maakt vervolgens een selectie. Natuurlijk helpen wij je daarbij. Alleen de allermooiste foto's zullen de eindstreep halen. En dan is het tijd voor de laatste stap.
Are you in?
Mooi. Ons wel bellen. Of mailen natuurlijk. Graag helpen we je verder op het gebied van zoekmachine adverteren. We ontwikkelen de juiste strategie, behalen doelstellingen en jagen samen jouw dromen na.

Ready?
